Ik heb een probleemje, ik had afgesproken met mijn garagist als ik mijn verlaging zou plaatsen dan zou hij de montage attesten invullen.
Nu heb ik alles al geplaatst en ben ik vergeten de afstand vanaf het center van het wiel tot de spatbordrand op te schrijven.
Dus als er iemand is met een...