Hallo,
Even snel voorstellen want ik ben nieuw hier.
Ik ben Esther (40, uit Beneden-Leeuwen, Chauffeuse van beroep) en ik zoek hulp / advies bij dit probleem.
We hebben een opel Combo C Van uit 2004.
Nu hebben we pas geleden een kapotte dynamo gehad en er is er nieuwe ingezet.
Daarna...