hallo Xladage,
bedankt voor je tips! Heb na weer 100 km zelf rijden (ipv mijn vrouw) (niets ten nadele overigens) alweer getankt en ik kom nu uit op 1:13,7 (buitenwegen) . De auto heeft m.i. wat achterstallig onderhoud daar er ook 5 supergladde banden op zaten. Die inmiddels vervangen door...