ik heb zelf een opel astra station 2.0i 16V CDX (automaat) uit 1995
net gekocht!!
ik heb een paar defecte er aan!
de dakraam is electronisch die gaat niet open of dicht en daar bij zin de lampjes die binnen zitten die geven geen licht als voor en achter..
de lampjes zien er als volgt uit...