Hallo allemaal.
Ik ben nieuw op de forum zal me eventjes voorstellen voor ik me vraag stel!
Mijn naam is Thomas en bezitter van een Astra F uit '94.
Heb het wagentje al een jaar met veel plezier.
Ik wilde onlangs me bakolie verversen maar wist dat deze bak geen aftap had. Ik heb de...