Zoekresultaten

  1. T

    Astra F Bakolie verversen

    Hallo allemaal. Ik ben nieuw op de forum zal me eventjes voorstellen voor ik me vraag stel! Mijn naam is Thomas en bezitter van een Astra F uit '94. Heb het wagentje al een jaar met veel plezier. Ik wilde onlangs me bakolie verversen maar wist dat deze bak geen aftap had. Ik heb de...
Terug
Naar boven