Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo ik heb een wiellager met abs sensor hij is goed want bij de opel zeiden dat hier de storing in zat dus ik een nieuwe geplaats toen kwamen ze er achter dat het de abs pomp computer stuk was wil er 100 euro voor hebben de mijne koste 360 euro hoor het wel me email is famverkerk07@hotmail.com...
Hallo ik heb een wiellager met abs sensor hij is goed want bij de opel zeiden dat hier de storing in zat dus ik een nieuwe geplaats toen kwamen ze er achter dat het de abs pomp computer stuk was wil er 100 euro voor hebben de mijne koste 360 euro hoor het wel me email is famverkerk07@hotmail.com...