Hallo allemaal,
Ik ben Paul en woon in Zuid Holland. Ik ben al jaren lid van de Speedsterclub en
kwam via hen op dit forum terecht. Even kort m'n Opel geschiedenis:
kadett C coupe 1.2N blauw metallic (1980 -1982)
Ascona B sport 2.0E zwart (1982-1985)
Kadett E 1.3 S grijs metallic...