klopt, maar is die nog niet voor zo lang geleden geweest.
en als ze m uitlezen is er geen storing te vinden...en de auto valt onder het rijden ineens uit...
het is ook zo:
je rijdt weg, zonder lampjes aan....je rijdt een stukje, ineens gaan die 2 lampjes aan.,...auto hapert, en valt uit...