Beste mensen,
Ik heb een astra-g hatchbak.
Er zit speling op mijn stuurkolom waardoor mijn stuur bij het draaien tikt en ik kan hem zeker 1cm bewegen. Hij slaat bij de padalen tegen plastic van het dashboard aan.
Ook stuurt me stuur soms zwaar.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze...