hey,
kan er mij iemand wat info geven omtrend de verandering van de originele radio van mijn astra H.
ik heb gezien dat ik een iso fiche nodig heb voor de originele fiche passend te maken met mijn caliber radio.
Maar kan ik dan mijn schermke nog gebruiken waar er :nog te rijden km's op...