Het spruitstuk is al vervangen, dus daar kan het iig niet meer aan liggen. Heb wat bekeken bij autodata en op youtube, heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in om zelf de ketting te vervangen. Heeft iemand dit wel eens gedaan, en is het een beetje te doen??