Hey mensen,
Ik ben Oskar, 31 jaar jong en woon in Oostwold (blauwe stad).
Ik rij een Astra gsi c20xe van 94 en heb een paar jaar terug ook nog een c20ne gehad.
Oja hij is kleur e270 blauw. Foto's komen later want ben een beetje lui nu :sleeping
Groetjes Oskar