Hoi, mijn oudste knul heeft dus een hele leuke Astra 1.6 8v van 2001 met een klein beetje vochtigheid bij de voeten. Omdat het aan beide kanten van de middenconsole een beetje nat is en de achterruit en voorruit sneller beslaat dan normaal denk je al snel aan de kachel. Maar ik kan eigenlijk uit...