Hallo allemaal,
Ik wil graag enkele modificaties doorvoeren aan onze Astra h Station van 2007.
Zo ga ik op de originele 16" velgen winterbanden leggen en wil ik er 17" zomerwielen op leggen.
Iemand tips voor de velgen?
Graag gave velgen hieronder posten :-)
En verder wil ik...