Hallo!
Ik ben Jeroen, en na een tijdje stilletjes een hoop projecten gelezen te hebben en informatie gezocht te hebben stel ik me toch maar even netjes voor.
Op dit moment ben ik in het bezit van 4 B-kadettjes en een Combo x1.7d waar ik het meeste van om ga bouwen in een B-Kadettje. Wordt...