Hoi hier een Astra Station 1.7 cdti 2005.
Gisteren eerste kuren gehad, eerst abs lampje branden, vervolgens complete stuurbekrachtiging eraf. Vandaag accu lampje branden terwijl ik reed. Nu heb ik bij mijn vorige astra station 2001 hetzelfde probleem eens gehad en bleek de dynamo te zijn...