@FnF_racer wrote:@opel-motorsport wrote:@FnF_racer wrote:@Gastra3 wrote:en verder vind ik het veel te ver.
Als er een meeting wat meer in de buurt is ben ik zeker van de partij! king:
is ver, maar ik sla gewoon andere meetings over, om wel in Sevenum te komen. ;)
is wat je wilt.
en ik...