Hallo O-drivers,
Ik ben 40 jaar en heb al wat Opels gereden ook omdat Pa meer dan 40 jaar bij Opel heeft gewerkt..toendertijd was dat vd Bosch en Jansen in Nijmegen. Ben dus met dit merk opgegroeid. Mijn 1e auto was een donkerblauwe Ascona 1.8 sedan 4 deurs, daarna een Astra 1.6 station en...