dat klopt helemaal voor een 4 cilinder.
Een 4 cilinder zal altijd wat nerveuzer zijn dan bijvoorbeeld een 6 cilinder die op de snelweg makkelijk rond de 2000 toeren kan rijden rond de 100km/u. dat maakt 6 cilinders ook wat prettigere snelweg auto's vind ik persoonlijk.
maar ik ben toch...