Al een tijdje rondgekeken maar zal me ook maar eens netjes voorstellen.
Ik Ben Mark ( 33 Jaar ) uit Voorthuizen
in het bezit van 2 opels.
de ene is 1 van mijn werkbussen
een Opel Vivaro 1.9CDI uit 2004
in het zwart.
met Irmscher Cosmo velgen
Luchtvering op de achteras
Smoke...