Hallo mensen,
Ik heb me gisteren een opel Corsa B aangeschaft,
Een 1500 Turbo Diesel met 140.000 op de klok, voor 400e gekocht, er moet echter het een en het ander aan hersteld worden....
Ten eerste: De claxon werkt niet meer met de knopjes in het stuur...
Ten tweede: De...