origineel gepost door sw_reijnders
geen idee . . . hoeft niet aan jou te liggen, misschien is het wel een verkeerd relais.
heb je alles goed vast gesoldeerd
haal je ECU er eens uit, stinkt deze (muffe brandlucht?)
Misschien had je hem toch beter even kunnen laten repareren door...