Even voorstellen, ik ben Edd en ben de trotse eigenaar van Frontera 2.2 wagon Limited uit 2000
Ik ben erg tevreden over mijn Frontie, maar heb wel een probleempje; de achterruitwisser doet het niet.
De achterkant (5e deur) opent in 2-en, namelijk eerst de ruit omhoog en dan draait de...