origineel gepost door MonzaRon
kan in de prullebak , heeft al een topic aangemaakt op de plaats van bestemming :D
Voor zo een reactie vind ik dat jij de prullenbak in kan.
Deze man vraagt om advies
Ik neem aan dat deze forum daarvoor bedoeld is,
Kunnen jullie niet gewoon helpen i.p.v...