Ik heb op oudjaarsdag me corsa gehaald. om het jaar goed af te sluiten zeg maar.
Het is een corsa 1.8 gsi 16V uit 2002. zilvergrijs metalic. alles meegspoten en een extra lip voorop. de corsa is voorzien van climate control en de bekleding is overtrokken met leer. verder is alles standaard...