origineel gepost door Silver
origineel gepost door Dinky_Toy
Nieuwe verlichting!
Dagrijdleds 50cm
met de nieuwe stadslichten
Zo, ik moet zeggen dat dit er toch niet verkeerd uit ziet,
led,s zijn goed fel, en over de hele breedte van de koplamp.
mooi hoor.
Thanx!
Kom er net...