Hallo Moderator,
Het bericht is alweer van even geleden maar had nu toch even een vraagje. Ik ben met een c20xe motor bezig om deze in een Kadett B te bouwen. Motor is een M2.8 en heeft DIS ontsteking. In de Kadett wil ik er Webers op gaan zetten. Nu lees ik in je laatste post over een stand...