Goedenavond..
Wie kan mij wat tips geven..
Ik heb een astra 2.0 8v uit 1992
De auto houd in als ik het gas volledig intrap
en slaat soms uit bij stagioner draaien.. het
gebeurt ook wel eens dat hij wil afslaan maar
dan zichzelf oppakt en dan wat hoger toeren
draait even..
Ik hoop...