origineel gepost door 14XE
ja
heb je de oranje draad toevallig op de geschakelde van de radio aangesloten???
die is niet al te sterk soms.
zet die oranje ook eens bij de vaste plus,en probeer het dan nog eens.
grote kans dat het dan over is.
zo ja zoek dan even een sterke +15,bij...