@jeroenk wrote:@vixentje wrote:@jeroenk: Ik heb contact met de ombudsdienst en er blijken toch dossiers te zijn die niet onder garantie zijn gevallen door slechte diesel te tanken.
Ik vraag mij af hoe zoiets kan, elk tankstation heeft een certificaat dat hij goede diesel afleverd. Dus ik versta...