De injector is vervangen, maar auto start niet.
Stroom was te laag (dacht ik, met de auto aangesloten kreek ik nog geen 6 volt), dus was buurman even langs gekomen met startkabels. Weet niet maar iets is niet goed, want de auto doet nu alleen nog maar take ta ke take tak
zo n licht metaal...