Hi,
ik heb een opel combo van bouwjaar 2007-08 als ik me niet vergis (is rond nieuwjaar besteld geweest, dus men kan erover twijfelen), met een diesel 1.7 cdti.
Nu is het volgende gebeurd: rond kerstmis ben ik door een te diepe plas gereden => water hoopte zich op voor de neus en motor kreeg...