Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo ik ben Guido en ik ben al jaren een omega gekkie
nu wil ik een 3.2 blok laten reviseren maar krijg te horen dat een heleboel onderdelen niet meer te leveren zijn is dit waar?
of kan iemand hier mij op weg helpen bv waar de onderdelen wel te koop zijn of iemand die vaker met dit opel...