Goede middag / avond,
Ben een leek, en rijd naar volle tevredenheid nu 3 jaar in een Meriva A uit 2004 Z16XE met 190 op de teller
Naar ik denk en her en der lees is m’n oliedruk sensor stuk. En dat zou door die leek wel eenvoudig te vervangen moeten zijn :wacko:
Nieuwe ods gekocht….kijk...