Beste mensen,
Ik ben in het bezit van een Astra GTC 2007 en van de week begaf mijn cdspeler het. Gezien mijn radio geen aux heeft besloot ik om dan maar direct een android 2 din radio erin te gaan plempen. Van de week nieuwe radio binnen en dacht mooi een uurtje kwijt te zijn op mijn vrije...