Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo allemaal,
Ik heb mij hier op het forum aangemeld omdat ik van plan ben een Vivaro 1.9 dti uit 2005 te kopen. Ik ben een leek wat betreft deze busjes. Ik heb wel gevoel voor techniek en sleutel zelf ook. Ik heb nog nooit een diesel gehad. Daar begint mij vraag naar jullie. Waar moet ik op...