hallo iedereen,
Ik heb een opel rekord C uit 1971 met een 2.0s blok en een drie-traps automatenbak.
nu heb ik de carburateur vervangen door dubbele throttle-bodies, hij rijdt op LPG dus
er gasmengstukken voor de bodies.
Sinds dat ze erop zitten wil de automaten niet met schakelen als je...