Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hi allemaal,
Ik zou graag de radio van mijn Astra (uit 2004) willen vervangen. Er zit nu een standaard radio in, de CD 30 MP3. Ik wil deze vervangen voor een Sony MEX-BT3900U 1-din radio. Nu komen de aansluitingen niet overeen en heb ik een adapter gekocht. Echter doet de radio niks als...
Goedemiddag,
Ik heb een Astra 1.6 uit 2004 en ben benieuwd wanneer ik de distributieriem moet vervangen. Ik denk dat jullie vast meer gegevens nodig hebben om dit mij te kunnen vertellen, dus ik hoor graag welke info jullie daarvoor nodig hebben.
Alvast bedankt.
Hallo allemaal,
Ik ben bezig geweest met het vervangen van de standaard radio van mijn Astra. I.p.v. een 2-din heb ik er een 1-din radio in gezet. Echter doet hij nu niks meer. Ik had hiervoor een converter gebruikt, omdat de aansluiting anders was. Eerst werkte alleen de cd-speler (cd er in en...