Hallo allemaal,
Ben nu iets meer dan een jaar in bezit van een Opel Corsa D Gsi. Heb hem 3 maanden terug stage 1 laten tunen door EDS naar 205pk en 332nm. Echter heb ik nu een probleempje.
Smorgens als ik hem start slaat ie meteen aan alleen loopt ie even op 3 cilinders lijkt het wel. Er zijn...