Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo, mijn Corsa B X14xe trekt zeer matig door na 4000 toeren. Je hoort/voelt dat hij inhoud en gewoon niet zijn volledige vermogen heeft, het rode gebied haal ik al niet, want accelereren doet hij dan bijna niet meer. Hij zuipt ook als een malle! 1 op 8/9 gemiddeld, en rij voornamelijk lange...
:good-job: Wie weet wat er met de 02-GF-VP is gebeurd? Ik wordt benaderd door iemand, die wil van mij een 1.4 blok kopen, voor zijn Corsa met 2.0???? Ik zeg geef kenteken maar kijk even, want 2.0 is niet standaard, toen kreeg ik dus kenteken van de 3.0V6!!!??? :wacko: