Goedemiddag leden,
Laat ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is Ferry, ben 36 jaar en ben nu in het bezit van mijn 3de vivaro.
Net 4 maanden geleden mijn nieuwe vivaro in ontvangst mogen nemen, en ben er super blij mee. :yahoo:
Eerst had ik een probleem dat mijn navigatie vast...