Goedenavond,
Vandaag deze https://www.carfantasy.nl/achterlichten-opel-corsa-lightbar-led-zwart-06-10-p-211402.html in mijn auto (Opel Corsa D 2008) gezet.
Allemaal plug en play.
Echter piept de auto na het inbouwen van de lampen als ik de auto start en gaat het piepen weg na ongeveer één...