Hallo allemaal,
Mijn opel corsa houd in, na een inspectie blijkt er een slang los te liggen.
Maar het probleem is waar moet die slang op? heb heel internet al afgezocht maar niet te vinden. Tevens onder de kap nergens iets waar die slang op past.
hopelijk kunnen jullie mij verder...