Beste opelkenners,
Een paar maand geleden heb ik een leuke combo C 2002 voor mijn vriendin uitgezocht.
Helaas, na een paar maand viel hij uit en wou niet meer starten. Symptomen: Het sleutellampje knipperde, startmotor doet het wel, auto pakt niet aan.
De garage zei: Je ECU is kapot, je kan de...