Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo.
Ik heb een opel corsa d 1.4 uit 2008. Ik heb last van een piepend geluid in de buurt van de multieriem/spanrollen. Het probleem is dat het geluid komt en gaat op onvoorspelbare momenten. Wel is duidelijk dat het vaak na 20/30min rijden op komt zetten, het is zowel rijdend als stationair...