Hallo iedereen,
Ik liet een tweetal weken geleden mijn distributieketting vervangen. Sindsdien heb ik het volgende problemen:
- als ik een hoger in de toeren ga (+/- 2.000) dan gaan mijn toeren ineens fors omhoog en terug omlaag. Dit probleem is wel enkel in de 5de en 6de versnelling
- er komt...