Hoi ik ben Frans, nieuw hier op het forum en dat ben ik niet zomaar dus ik val maar gelijk met de deur in huis... ik heb hulp/advies nodig. :help:
Na jaren geen eigen auto gereden te hebben ben ik sinds een maand de trotse eigenaar van een bijna vlekkeloze Astra G uit 2001, ding reed prima...