Goedenavond,
Ik beschik over een Opel Corsa D (bouwjaar 2015, 1.3 CTDI Eco diesel) waarbij er een radio met cd-speler & aux uitgang geïnstalleerd is. Aangezien ik over een iPhone beschik, overweeg ik nu om Apple carplay te installeren. Heeft iemand hier ervaring mee welk ik juist dien aan...