Beste kenners,
Ik heb een Opel Astra H Station (2007) en sinds een tijdje heb ik problemen met starten. (als ik hem wil starten springt deze soms pas na 5 sec. aan of ik moet een 2e poging wagen met een beetje gas erbij.)
Ben naar mijn (vaste) garage geweest en deze heeft geconstateerd dat...