Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Bart en ik heb een paar dagen geleden weer een Opel gekocht.
Opel Astra H 1.7 CDTI 2009 station.
Aangezien het een ex-luchtmacht auto betreft en ik wat meer info probeer te verkrijgen heb ik mij aangemeld.
Andere Opels die ik heb gereden:
Opel Vectra B2...